Betyg..

Jaa, engelskaprovet gick lika dåligt som jag förväntade mig. Fick 60 av 120 och man skulle ha 65 för att bli godkänd och 97 för VG. Så jag måste göra omprov... Men jag har haft utvecklingssamtal nu och jag har 5 VG, 2 G, ett G+ och 2 st där jag är på väg att få VG. Vi har bara upp till VG i 7:an men jag måste plugga mer på engelska och fysik. Bajstråkigt! Språk har vi inte fått veta men det går nog bra där. :D

Bruttan hade ätit upp lite av julgranspyntet som jag misstänkte. Så.........


LC+5 Kinda 24/7


Kommentarer
Postat av: Cassii

Har ni betyg i 7:an?? :O<3

2010-12-08 @ 15:17:12
Postat av: Moa Jonsson

Fin blogg. Vart bor du någonstans? Har nämligen själv varit i Kinda och tävlat ett par gånger :)



/moa

2010-12-09 @ 19:13:19
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0