Bra uppdatering?

Ehh, nej. Men jag har inte haft lust att blogga direkt.. Hihihi men jag kan skriv om tävlingarna jag har ridit i höst :D

Okej, vi börjar med Rappestad den 12 September. I LD:n var vi felfria, inte så mycket att anmärka. I början vart hon lite stark men sen lite slö ;D I LC kom vi inte längre än första hindret i omhoppningen. Hade för dålig fart. Vi har inte tränat så mycket omhoppningssvängar så jag är nöjd i alla fall. För hon svängde snäva svängar sen också :D Och en i korsgalopp. Men 1 rosett blev det i alla fall :)







LD i Söderköping var helt okej den med :) I LC ramlade jag nästan av med ficck sjätteplacering :DDDDDD Min FÖRSTA placering med Bruttan! :'D









Sen var jag i Åtvidaberg. I LC fick vi ett stopp på sista hindret i omhoppningen. Men det är okej <3 Debuten i LB(90cm) kom jag trea :D Supernöjd!






Sen tävlade jag LC och LB i Brokind. I LC kom jag trea med 1 hundradel från adnraplats. I LB vann jag :D Superdupermeganöjd!






När jag var i Mantorp var det svinkallt och Bruttan var jättestel. I LD rev vi 4an för hon var så stel :( Och i LC stannade vi på sista i grunden. Sådär dag ;/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0