Brunette 18 December

Red dressyr i paddocken. Hon kändes himla fin och jag känner att hon får bakbenen under sig mer nu. Det är också lättare att få henne i form. Hon var jättefin idag, hoppade till för några "läskiga" saker men annars gick det helt okej. I skritt gjorde jag framdelsvändningar, i trav skänkelvikning, ökningar och volter och i galopp småvolter och lät henne galoppera på på långsidorna.

Imorgon ska jag till Ullstämma ridhus och träna dressyr för Maja. Skönt att kunna träna i ridhus någon gång i veckan. Nu är Frida tillbaka också. Jäkla skönt! Hon har haft lunginflammation men är nu frisk!

Hoppar ni era hästar i snön?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag studdsade med Molly i paddocken idag :) Gick jättebra! Inte ett dugg halt :)

2010-12-18 @ 21:02:42
URL: http://munsboromaud.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0