Brunette sjätte december

Red mycket form i paddocken, som det är ca 2dm snö i, så det gick hyfsat. Hon lyssnade, vart rädd, skuttade till lite då och då, men annars var hon väldigt fin! Jag vet inte vart jag ska rida imorgon. Det blir ju liksom ingen variation. Men det blir väl paddocken igen för jag kommer väl inte iväg förrän fyra.

Usch! Ska ha utvecklingssamtal imorgon. Fast det ska bli spännande att se vart jag ligger på. Fast jag är ju självaste MVG-barnet... *host*

Det är typiskt att det är för mörkt nu för att fota. Filma vore ju ett alternativ men kameran får inte bli för kall, för då funkar den inte. I veckan ska jag inköpa julklappar och grejer inför luciaridningen. Inget avslöjas! :D Får se om det kommer bilder, för vi ska rida på kvällen. Någon som vet ett superobjektiv till Nikon D40??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0