LD, LC

LD:
Hon var så sjukt stel när jag hoppade fram, me jag har inte hopptränat eller kunnat rid ordenligt i ett par dagar nu :/
Inne på banan var hon stel, hade korsgalopp och min sits var fail! Vi petade 4:an, så ingen rosett :/ Men jag har stelheten att skylla på!

LC:
Nu var hon MYCKET mjukare på framhoppning och bana. På banan stod jag i lätt sits för att inte faila, störa henne och för att få upp galoppen. Det gick jättebra, fram till sista i grunden. Då bara stannade hon, och igen! Men det var en ganska maxad oxer och vi hade motljus så det gick typ inte. Värdelös dag idag!


Kommentarer
Postat av: Elvira

Det såg ju bra ut! och du, jag vet hur det känns när dom stannar. man blir så arg!! Men hon brukar ju inte stanna iallafall, som vissa andra hosthost ;)



kram!

2010-12-05 @ 17:05:30
URL: http://elviras.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0