Övning ger färdighet

Och det gäller även outfits.

Här är två exempel:

En av mina första
På denhär ljusblå outfiten så ser man att nästan ingen av utrustningen har samma nyans av blått. Det tycker jag är mycket viktigt! Samma nyans gör outfiten snyggare. Skuggning. Vissa vill ha utan, andra med. På denhär är skuggningen ganska liten. Jag tycker att det blir snyggast om man har mitt emellan(se exempel nedanför). Texten är heller inte den snyggaste(och framförallt knappt läsbar)


Nygjord outfit
Denhär outfiten har samma nyanser(nästan) och är snygg. Denna skuggning gillar jag, för den är inte för stor eller för liten.

Denhär texten är läsbar och enkel, med en touch av stil! Riktigt cool outfit!!




Som ni ser ge övning färdighet. Det beror ju också på vilket program man har. Jag har hållt på med utrustning och blivit mer och mer intresserad av det i ca 8-9 månader. Så det är bara att öva :D

Hoppas ni blev klokare av mina tips! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0