Tette+vila=speedat

Jag kom på ett grymt smeknamn till Brunette. TETTE!! OMG!! Kan man vara mer okreativ!? Nu får hon heta det i alla fall. RIGHT!?

I alla fall så har Tette på vila 2 dagar nu så hon kommer explodera på lördag, men jag ska rida igenom henne imorgon på fältet.

Hon har fått ett nytt vintertäcke, med hals. Ett blått från sharpman, kommer bilder så fort det blir bra fotoväder.

Jag har nyss käkat kebab och dricker nu cola efter att ha varit på tomtenatta i Gränden. ALDRIG MER! Jag fick andningsproblem på Bikbok... och svettproblem. Man kom inte fram någonstans! Fick i alla fall med mig en present åt Arvid(90kr) och en rutig skjorta åt mig(299kr). Sjukt snygg! Har letat efter en sån länge!

Tagga för tävling på lördag! Blir LD och LC, fanns bara regionalt i LB. Ska lösa lecns för det nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0