Brunette 3 November

Alice fick trava och skritta först i ca 30 minuter. Hon red över bommar och slalom genom koner. Sen hoppade jag upp. Fortsatte med slalomen men istället för bommar travhoppade jag mycket och någon enstaka gång i galopp. Hon var superfin och skötte sig bra. På fredag ska jag rida samma sak dvs med bommar, hinder och slalom och allt jag kan hitta på för att göra henne sysselsatt så hon inte hinner tänka på att bocka eller springa.

Kom gärna med förslag!

Hon hoppade till ett par gånger och sprang innåt mitt osv men hon gjorde det inte konstant utan bara när det var någon som lät, tex när någon höll på nere i bomförrådet och när Alice släpade på sockerbitar. Jaja, jag har fått mycket bättre balans av detta konstanta studsande, sparkande osv.

Hon har även blivit rädd om sin mage för när man borstar där tjuter hon till och när man spänner sadelgjorden nafsar hon. Någon idé om vad det kan vara?

Aja, hon gick super idag!

Ni får en himlans snygg mobilbild från i sommras ;D


Kommentarer
Postat av: Amanda G

Det kan va ( det där med att hon nafsar och tjuter till när du borstar och spänner vid magen ) att hon skiftar päls eller något. Addis är också lite så nu, som hon inte var innan. Dem är ju känsliga på huden när dem skiftar päls :/ <3 <3

2010-11-05 @ 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0