Brunette 5 November

Hoppade lite i paddocken, upp till 1.15. I början travade jag bara över bommar och då var hon grymt seg! Sen hoppade jag kryss, hade hindret på medelinjen så man hoppade från E->B eller B->E, jag travhoppade på krysset. Sedan ett räcke som var från 60-1.15. Det rullade på bra men hon stannade två gånger. Men jag tror jag inte red henne ända fram.

Någon som har tips för en bättre hoppsits?

Som sagt! När Bruttan ska landa kanske ni har märkt på videos så "studsar" jag till så jag stör henne. Så har ni tips för att jag ska få bättre sits.

Bilderna är oredigerade ;) Juste, här är dom nya ridbyxorna. Marin med röda och vita sömmar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0