Brunette 19 Oktober

Red till himnafjället :) På vägen dit börja hon larva sig och backa och så. Men hon bajsade sen och fick nästan fram henne direkt efter det.

Vid himnafjällen var hon himmelsk. Först hade hon lite svårt att slappna av men efter lite trav med form så började hon slappna av. Red väldigt mycket i kort galopp bara för att hon ska lära sig att så fort man kommer till en fält är det inte bara att exlpodera och börja skena ;D Men det gick super! När jag skulle börja avsluta körde jag en sträcka med galopp och då tyckte hon att det var lajbans så hon sköt på med bakbenen men jag återfick kontrollen ganska fort.

När jag skulle trava av så fick hon damp och galopperade några meter och sen sparkade bakut en gång. Haha, tokhäst. Sen småtravade hon på vägen hem men lugnade sig efter ett tag :) I helhet gick det bra. Red i ca 30 min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0