Brunette 31 Oktober

Glad halloween, eller vad man säger..

Idag red jag hopplektion för Maja. Gick superbra! Jag måste bli bättre på att ha en bra galopp med mera tryck i. Hon var lite seg i början men det vart bättre mot slutet.

Först fick vi trava över travbommar. Sen fick vi travhoppa ett hinder på kanske 40cm. Sen hoppade vi ett annnat(60cm) i galopp med markbom framför. Därefter hoppade vi bana(om jag inte minns helt fel), först en liten ca 60-80cm och sen fick jag hoppa en längre bana på 1m-1.10 hinder. SUPERDUPERMEGAULTRADUKTIGPONNYMANHAR<3

JAA! Det KOM bilder!








Imorgon ska jag rida på fältet och det ska komma bilder om jag så ska tigga fram dom av mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0