Inte orkat..

Hej!

Jag har inte hunnit/orkat blogga ;) Lata jag! Ikväll ska jag plugga biologi till provet imorgon. Vi har SO-förhör/prov tills imorgon också men har inte pluggat något x'D Inget stort, bara ett förhör. Men jag tror inte någon har pluggat på det ;p Borde kanske tagit hem och pluggat på det. Får läsa det efter biologiprovet.

Vi fick tillbaka matteprovet idag. Hade förbättrat mitt resultat men 5 poäng! 34/40!!! Och detta provet var svårare än det andra. Hade ett slarvfel så om jag hade gjort det rätt hade jag fått MVG!! Måste plugga spanska och kemi på lovet. Har 2 prov efter lovet. 18 sidor om luft och i spanskan 2 kapitel, familjeord, siffror upp till 100 och lite mer. Vi har även ett till matteprov ca 2 veckor innan jullovet!

Men ska plugga på bara biologin efter maten, just nu slappar jag bara och lyssnar på musik. Frida red idag, så jag har inte haft någon anknytning med stallet överhuvudtaget idag!

Alla verkar åka utomlands idag! Emilia, Adam, Emil och någon mer var det. Malin, du får INTE byta skola!<33

Vi hade brandövning i skolan idag. Provade att släcka eld med en brandsläckare, fett kul! Hoppas något börjar brinna snart..

Läxläsningen var klockren! Inez+Federica+Malin+Theo+Dator+Vit tavla+klassrum+Gårn+20kr+Dricksautomat+Whiteboardpenna = APKUL!!!

Först "försökte" vi plugga biologi. Sedan "råkade" vi hitta en whiteboardpenna att kladda fotosyntesens formel på. Sedan "försökte" vi plugga utan att flumma. Sedan "råkade" Fedde trycka på knappen som startade datorn. Sedan "råkade" vi gå in på ****** **********'s youtube-kanal och asgarva! Sedan kom Annica in och "vi hade gått in och kollat en grej på biologin på datorn". Sen "försökte" vi plugga igen. Sen gick vi till gårn och åt havrebollar och festis. Sen "försökte" vi plugga igen i ca 4 min men sen var vi "tvugna" att gå och dricka. Sen "försökte" vi plugga lite mer utan att flumma. Det gick inte bra! Sen fick vi sluta 10 minuter tidigare. Tack för sista lektionen sötnosar<33

Det är en normal lektion för klass 7C!<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0