LD & LC SRS 25/9 *

LD: Felfri, kom rätt på nästan alla hinder :D Jätteduktig!<3

LC: Felfri i grunden :D Jätteduktig i omhoppningen! Efter 11 svängde jag en så snäv sväng som inte vart så planerad så hon snubblade till och jag var nära på att ramla av men jag lyckades räta upp mig och red som in i till sista hindret och hade inte lyckats fånga upp stigbyglarna så jag fick hoppa sista hindret utan stigbyglar. xD Men jag fick 28.2 men när jag höll på och ramla av så tappade jag 2-3 sekunder så jag kunde ha kommit på fjärde plats. Men det räckte till en sjätteplacering. :D Jag tog alltså min första placering igår :D:D:D Jätteglad! Låg på femteplats först men det var en tjej som slog mig med 20 tiondelar. ;o


Inkomster:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0